Newsletter

Promocje | Nowości | Atrakcje

Zapisz się

Polityka Zatrudniania

W naszym Hotelu personel zajmuje miejsce szczególne. Bo to właśnie ludzie tutaj zatrudnieni tworzą atmosferę życzliwości, to przede wszystkim ich profesjonalizm i zaangażowanie sprawia, że nasi goście czują się wręcz rozpieszczani i wyjeżdżają z zamiarem powrotu. To nasz wspólny sukces. W naszym zespole pracują głównie ludzie młodzi, a nawet bardzo młodzi — pełni energii i zapału. Naszym celem jest kształcenie młodych ludzi, dlatego zatrudniamy osoby niewykwalifikowane z minimum średnim wykształceniem i  z zapałem do pracy. Uczymy ich od początku pracy w hotelu. Każdy zaczyna swą naukę od czynności najprostszych – typu sprzątanie, przechodzi etapami przez kolejne stanowiska zatrzymując się tam gdzie widzi Go swój przełożony i przede wszystkim gdzie On sam siebie widzi i dobrze się czuje w wykonywanych czynnościach. Naszym celem jest zapisanie czystej karty jak najlepszymi umiejętnościami, tak by wykształcony przez nas pracownik swobodnie znalazł pracę w każdym hotelu, o którym zamarzy. I tak się właśnie dzieje, gro pracowników zatrudnionych i nauczonych zawodu przez nas pracuje obecnie w krakowskich hotelach na wysokich stanowiskach – to czyni nas dumnymi z pracy , którą włożyliśmy w każdą osobę indywidualnie. Ta duma zaś czyni, ze nadal chcemy podążać w tym właśnie kierunku    - chcemy uczyć, szkolić i rozwijać skrzydła młodych osób, tak by mogli wyfrunąć z gniazda jeśli tego zapragną bez obaw o swoją przyszłość zawodową.

Naukę zawodu hotelarza rozpoczynamy od okresu próbnego trwającego maksymalnie trzy miesiące. Pierwsze trzy dni próbne przeznaczone są na poznanie stanowiska docelowego – na które kandydat składa podanie o pracę. W tym czasie obie strony zarówno pracujący jak i Przełożony muszą podjąć decyzję czy chcą razem współpracować . Przy decyzji pozytywnej, Przełożony  przedstawia pracownika  Zarządowi   wraz ze swoją rekomendacją. Zarząd  ostatecznie decyduje, o zatrudnieniu kandydata na dłużej. Zatrudnienie odbywa się w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres próbny trzymiesięczny, z wynagrodzeniem minimalnym ogłaszanym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej (obecnie 1850 zł brutto).

W okresie próbnym pracownik rozpoczyna pracę od hotelu nie zależnie od tego jakie stanowisko jest jego docelowym (nie dotyczy pracy w kuchni). Poprzez pracę w tym dziale poznaje obiekt, rozmieszczenie i wyposażenie komnat, pokoi, pomieszczeń biurowych, gospodarczych etc. Uczy się sprzątać – co wydaję się być łatwym zajęciem, jednak nie jest. Każde miejsce w naszym hotelu ma wyglądać w określony sposób, każdy przedmiot ma swoje miejsce i wygląd (wypolerowane, odpowiednio złożone, czy zaścielone łózko). Poprzez pracę w tym dziale pracownik uczy się również szacunku. Bowiem, kiedy już sam jest na wyższym szczeblu, doskonale pamięta i zdaje sobie sprawę jak ważna i ciężka jest praca osoby, która dopiero zaczyna , bądź nawet wykonuje na stałe prace w dziale hotelowym.

Jeżeli docelowym stanowiskiem pracy nowozatrudnionej osoby jest restauracja, pracownik po zaliczonej nauce w dziale hotelowym (o czym decyduje Przełożony , który to wystawia i podpisuje zaświadczenie, o ukończonej pozytywnie nauce) rozpoczyna naukę w dziale restauracji rozpoczynając od drobiazgów – jak ma być położony widelec na stole, a jak łyżka, jak wypolerowany kieliszek… od drobiazgów, które mają niezmierny wpływ na zadowolenie gościa…. dochodząc do obsługi bezpośredniej, ucząc się odpowiedniej postawy i przyjaznego uśmiechu, by każdy gość czuł się w danej chwili tym najważniejszym. Pracownik uczy się także obsługi urządzeń biurowych i programu gastro.  Również po zakończeniu tego etapu przełożony wystawia i podpisuje zaświadczenie o ukończonej pozytywnie nauce.

Następnym etapem nauki jest praca w recepcji. Recepcja jest wizytówką każdego hotelu, bo to właśnie tam trafia każdy gość zaraz po przekroczeniu progu naszego obiektu. Dlatego recepcja jest dopiero w trzecim etapie nauki, kiedy to pracownik już potrafi odpowiednio gościa przywitać, porozumieć się z nim i sprawić, że zaraz na wejściu gość jest szczęśliwy, że przeszedł właśnie przez te drzwi.  Na tym etapie pracownik już doskonale zna obiekt, wie jak się zachować w stosunku do gościa, jak sprawić, by poczuł się mile widziany. Potrafi również odnaleźć się w  sytuacjach trudnych i powodujących stres. Oczywiście nauka trwa nadal, uczymy się nowych sytuacji, odbierania telefonów, przeprowadzania rozmów na wysokim poziomie, uczymy się obsługi urządzeń biurowych i systemu rezerwacyjno – rozliczeniowego.

W dalszym planie jest nauka w dziale marketingu i sprzedaży – jeśli rekrutacja odbywała się właśnie do tego działu. Jest to dział niezmiernie trudny, ponieważ do tej pory nauka polegała na kontakcie z gościem, który już jest naszym klientem. Tutaj uczymy się jak sprawić by „przypadkowa” osoba stała się naszym gościem. Uczymy się pozyskiwać klientów, poprzez tworzenie odpowiednich ofert sprzedażowych, ich reklamowanie i prowadzenie negocjacji w kierunku pozytywnie zakończonym dla obu stron. Takim kierunkiem jest oczywiście pozyskany klient, a niebawem zadowolony gość, który chętnie do nas powróci, a co ważniejsze nie wróci sam, a ze znajomymi i przyjaciółmi, by pokazać im nasz wyjątkowy Pałac.

Równolegle do działu marketingu można wybrać dział administracyjny, gdzie są stanowiska księgowe, rozliczeniowe i dział zakupów. Nie są to stanowiska jak w innych firmach – typowo biurowe. U nas na każdym stanowisku najważniejszym jest gość i jego dobro, a co za tym idzie  nasza satysfakcja. Zatem nawet pracownik biurowy odbywa naukę we wszystkich wcześniej opisanych działach, tak by nauczył się odpowiedniego traktowania zarówno gościa, jak i współpracownika. Niezmiernie ważnym jest dla nas wzajemne poszanowanie siebie i swojej pracy, a także pracy współpracowników niezależnie od wykonywanych czynności i zajmowanego stanowiska. Przyjazna atmosfera wśród personelu udziela się gościom i to właśnie między innymi, a nawet przede wszystkim Pałac jest ceniony przez naszych gości za profesjonalizm i życzliwość z jaką się tutaj spotykają.

W pierwszym trzymiesięcznym okresie zatrudnienia istnieje możliwość negocjacji warunków pracy, jeżeli pracownik wykazuje się efektami w pracy.

Po zakończonym pozytywnie okresie próbnym następuje podpisanie umowy o pracę na stałe na docelowym stanowisku – wynagrodzenie – płaca zasadnicza  netto– 10 zł/h.

W ciągu całego okresu zatrudnienia możliwa jest zmiana stanowiska pracy na wyższe, w zależności od nabywania wiedzy i umiejętności oraz chęci rozwoju zawodowego. Na każdym etapie zatrudnienia istnieje możliwość negocjacji warunków zatrudnienia.

Przyjdź i spróbuj swoich sił.
Zapraszamy!

Ceny i Rezerwacja

Przyjazd
il. nocy

Oferty Specjalne

DLA ZAKOCHANYCH paszkowka - DLA ZAKOCHANYCH od 689 zł /noc

Zrób Prezent

Podaruj pobyt bliskiej osobie
czytaj więcej